~ajaran sesat~

assalamualaikum..

subahanALLAH..apa diorang buat ni??
zikir or joget lambak??

ni salah satu video yang sound nya telah ditukarkan oleh kaum kafir..
jadi banyak-banyak kan mengingati ALLAH yang esa.
renung2kan dan selamat beramal!!
Komen anda amat dihargai untuk membaiki mutu blog ini. Terima kasih.

15 komen:

Dzureen Darwis said...

ntah ap3-ap3 j3w diorg ni3yh
mintak dijauhkan...
nauzubillahminzali
amiin

~@cap~1995 said...

amin .....
memang sesat dorg nie dzureen!!!

eman said...

uit...
ape bnde tu..joget lambak ekq...
leh aku join??hwahahaha...
ape da...umat islam skunk nie slalu ekot yg sesat2 je...
ntah ape yg diorang dpt..kesian aku tgk auw...hwahahha

Sir Adib said...

Itu la salah satu dari zikir yang dikategori sebagai bid'ah. Kalau nak buat zikir, buat la cara Nabi. Allah knows best.

~@cap~1995 said...

eman...nie lah salah satu video yg diedit sound nyer oleh org kafir!!!!so lanungkan ALLAHuakbar3x

sir adib...dorg2 mmg tgh zikir...tapi sound nyer telah di ubah suai oleh org kafir...

Sir Adib said...

Mmg ler org lain yg edit balik video untuk tambah lagu. Tapi persoalanya, adakah berzikir secara melompat dengan suara yang kuat beramai-ramai sama seperti ajaran Nabi s.a.w?

~@cap~1995 said...

sir adib...itu saya xtau...tengok pada mazhab jugak lah...

Sir Adib said...
This comment has been removed by the author.
Sir Adib said...

Kalau tak silap, Imam Abu Hanifa, Imam Hanbal, Imam Maalik dan juga Imam As Shafi'ee berpendapat sama tentang hal ini. Sila betulkan jika silap.

~najihahfaizahazaman~ said...

salam dik~
semuanye sebenarnye barat leh eksploitasikan..
ni sume propaganda barat dan zionis utk memecahbelahkan dan mengalih persefahaman antara ummmat Islam zaman skang..
kalau kite tgk zaman skrg~
umat islam mase skang ni pun saling pecah belah..
maka senanglah puak2 ni nak masuk jarum dgn cara mcm ni..
x puas die hancurkan umat islam dgn lagu2 laghanye..
dgn segala mcm keroskannye
die wat lak camni..
hati2 dlm setiap tingkah dan tutur..
Allah ade bsamamu..
smg kite sama2 dilindungi ye
(^_^)

~@cap~1995 said...

sir adib..yer tak yer jugak...
nie mestilah....kafir yg buat sepenuh nya....sory lah klu ader kesalahan saya....

~najihahfaizahazaman~...yup..semoga kita dilindungi ALLAH..

Sir Adib said...

Ym = sirAdib

~@cap~1995 said...

ok sir adib

azrulzafri said...

yg tu dimasjid je?
dan orang kat situ islam ke?

~@cap~1995 said...

itu bukan dekat masjid..bukan org islam..2 semua org kafir yg mahukan ...menjatuhkan maruah org islam!!
waLLAH ualam'

 

Copyright @ 2009/10 asyraf.com: ~ajaran sesat~ | Original Template: Blogger | Modified By ASYRAF1995 dan ien | Resolution: 1024x768 | Best View: Google Chrome | Top