Terkantoi Makan Di Bulan Puasa / Ramadan

Bulan puasa nak hampir!jadi jom baca cerita lawak masa bulan puasa.


ali dan ahmad baru je bangon tdo selepas selesai menapak khemah smlm......

ahmad: waaahh... bestnyer la tdo.. sejuk gler.. lapar la pulak..

ali: ko ni tgh2 hari da bising.. kalu lapar mkn je la megi tu.. aku nk smbung tdo pun xbley!

ahmad: ko ni tdo je.. tolong aku wat megi ni kalu ko nk mkn..

dorg wat la megi.. sampah megi tu ahmad campak kat sebatang pokok pisang tua ni..

ali: ahmad!! amik balik pokok tu.. atok aku kata pokok pisang tua ade penunggu!!!

ahmad: (ejek) warghhh.. takotnyer aku..

lalu ahmad cmpk sisa2 mknn semalam kat pohon tu..

ali: tidak!!! abis lah!!

ahmad: huahahahaha..

tiba2 dtgnyer 5 lembaga putih mengelilingi mereka..

ahmad menggeletar smpi melutut..

ahmad: ampun nenek moyang!! cucu janji x kacau lagi.. cucu x cakap besar lagi.. cucu bersihkn balik!!!

lembaga: pale hangguk ko nenek.. dah3,, ikut kami kebalai.. time bulan puasa yg mulia ni pun ko mkn terang2 gini..

kuang3.. org pki jubah ngan kopiah rpenyer...

post signature


Komen anda amat dihargai untuk membaiki mutu blog ini. Terima kasih.

 

Copyright @ 2009/10 asyraf.com: Terkantoi Makan Di Bulan Puasa / Ramadan | Original Template: Blogger | Modified By ASYRAF1995 dan ien | Resolution: 1024x768 | Best View: Google Chrome | Top