~pembaca senyap~

saya nak tahu juga kenapa ramai pelawat blog ni ramai yang membaca daripada mengomen.
kalau dah baca bagi lah komen atau tinggalkan jejak anda.saya nk juga mengetahui kekurangan dan kelebihan blog ni.saya tau lah ''diam lagi baik daripada berkata tentang yang tak berfaedah''.
tapi dalam blog saya semua berfaedah.jadi ramai-ramai lah komen dan tiggalkan jejak anda.semoga blog ni menjadi ''succes''

post signature


Komen anda amat dihargai untuk membaiki mutu blog ini. Terima kasih.

8 komen:

Lin said...

meh2 akak kau ni nak komen..eheh..

aku pon pelik gak masok2 baca patu pegi camtu je..bg r pendapatan sket.. i mean pendapat lah..huhuuh..

blog ko best jugak..berapi api..huhu..aku pon br blajo ..wahahahah... cmne nk masok selangor club tu??

Sis-Lin said...

ermm mmg byk pembaca mcmtu,ikut suke derang lah..yg penting apa kita tulis dpt kepusan d ht sndri..

~@cap~1995 said...

lin:mmg pelik pon.
nk join club selangor....lin follow blog2 pastu ambik banner nye...dgn auto..blog lin akan tersenarai..pasti kan org selangor tau..


sis-lin:mmg dapat keputusan sendiri..tapi xpuas lah....sedangkan blog ni ramai pembaca..tapi xkasi pendapat same2...:)

A.I.N.U.L said...

ok2.. x nak jadi pembaca senyap.
nanti merajuk lah plak si acap noh. :))

p/s: tu dah bising lah tuh

SENGAL

handhalah ibnu kamil said...

hehehe,

lawak la acap ni.

yey..cuti dah abis.
sila ke sekolah sekrang.

p/s : acap tulis entry panjang sket,
baru best abang baca.

semoga berjaya dik!

kembara™ said...

haha..
beselah tu dik..ramai yang suke jadik pembaca sengap...kdg2 terasa hati jugak kan?hem...tapi xpelah..sabar jela..maybe tenet diorang slow kot...satu lagi..sebab adanya virus 'M' .so diorang x komen la...tau tak virus 'M' tu hape???

len kali saya gtau...ngee~

~@cap~1995 said...

ainul:yes..bgs lah jadi lah seorg yg bising...baru gempaq

handalah ibnu kamil:abg..hehhe..panjang2...nnti org xbace sgt..klu abg nk yg panjang..adik usaha kan

~@cap~1995 said...

kembara:virus 'm'....virus malas kan...hehe..saya dh au dh....hehehe..saya pon ade penyakit2 jugak..cume sikit je lah..heheh

 

Copyright @ 2009/10 asyraf.com: ~pembaca senyap~ | Original Template: Blogger | Modified By ASYRAF1995 dan ien | Resolution: 1024x768 | Best View: Google Chrome | Top