~page rank~

page rank??
apa bendanya page rank tu?
nak tau?
page rank tu seperti ranking blog kita.
lagi ramai orang kunjung blog kita lagi bertambahlah page rank kita.
sedang tengok blog orang yang ada [page rank] saya pun nak 'try' lihat pagerank saya.
rupa-rupanya dalam tidak sedar,blog saya telah mencapai 1pagerank.jadi saya amat berterima kasih kepada yang menyokong blog ni dan selalu berkunjung di blog saya.
powered by PRBbutton
powered by PRBbutton
(nilah buktinya pagerank saya 1)
post signature

Komen anda amat dihargai untuk membaiki mutu blog ini. Terima kasih.

4 komen:

ellieandcarl'sstories said...

oo makne nye hebat erk.. klu page rank kite satu...? aku pon nak try gak le.. skali ke 1 juta ..naye jerk..:P

KOMUNITI BLOGGERS SELANGOR said...

ticnube:saya nye..kirenye...lom terel lah..sbb baru 1-10...klu 10-10..baru terel..hehe

Dj Epoi said...

Asal Kedah....
Dah menetap di Selagor 16 tahun dah boley join kee?

~@cap~1995 said...

dj epoi:boleh join..sbb penah menetap kat selangor..bgs lah

 

Copyright @ 2009/10 asyraf.com: ~page rank~ | Original Template: Blogger | Modified By ASYRAF1995 dan ien | Resolution: 1024x768 | Best View: Google Chrome | Top